Park and Go
Bij Park and Go kunt u uw auto 24/7 parkeren tijdens uw vakantie of zakenreis vanaf luchthaven Zaventem. Uw auto staat veilig op dit afgesloten parkeerterrein met camerabewaking. U hoeft niet te lopen, want met de gratis shuttlebus van Park and Go wordt u snel naar het vliegveld gebracht. De medewerkers van Park and Go helpen u met het in- en uitladen van uw bagage en staan op de terugweg van uw vliegreis weer klaar om u terug te brengen naar uw auto.
Op het beveiligde en afgesloten parkeerterrein van Park And Go is er ruimte voor 150 auto’s. De gratis shuttle service brengt u binnen 7 minuten naar luchthaven Zaventem. Reist u met meer als 4 personen dan wordt er €8,- per persoon extra in rekening gebracht. Indien u met kleine kinderen reist kunt u gratis een kinderstoeltje aanvragen voor in de shuttle service.
Prijzen
Prijsoverzicht
1 dag | € 25,00 |
---|---|
2 dagen | € 37,00 |
3 dagen | € 45,00 |
4 dagen | € 53,00 |
5 dagen | € 59,00 |
6 dagen | € 67,00 |
7 dagen | € 75,00 |
8 dagen | € 83,00 |
9 dagen | € 89,00 |
---|---|
10 dagen | € 95,00 |
11 dagen | € 101,00 |
12 dagen | € 107,00 |
13 dagen | € 113,00 |
14 dagen | € 117,00 |
15 dagen | € 123,00 |
16 dagen | € 129,00 |
17 dagen | € 135,00 |
---|---|
18 dagen | € 141,00 |
19 dagen | € 149,00 |
20 dagen | € 155,00 |
21 dagen | € 161,00 |
22 dagen | € 169,00 |
23 dagen | € 170,00 |
24 dagen | € 175,00 |
Beoordelingen
Klantenervaring
Deel uw ervaring met ons, en help anderen bij het maken van hun keuze!
Slechtste ervaring met een luchthaven parking ooit! Nooit zal ik hier nog parkeren! Wij moesten bij aankomst de autosleutel afgeven alhoewel vermeld was dat dit niet hoefde. Parking is braakliggend stuk grond. Er staat dat deze parking geschikt is voor 150 plaatsen maar er staan gemakkelijk 200 auto's kris kras dooreen geparkeerd. Bij afhalen moesten er eerst een tiental auto's verplaatst worden vooraleer onze wagen vrij was. Onze wagen is ook beschadigd en een schade aangifte kon s'nachts niet ingevuld worden en er werd beloofd dat dit de dag erna zou geregeld worden De nadien is er niemand meer bereikbaar! Ook op mails word niet gereageerd. Er zullen nog veel wagens beschadigd raken door het teveel aan geboekte voertuigen.
Als je vakantie je dierbaar is kies dan niet voor deze parking. Wij hebben er ruim 2 uur gestaan tot we onze auto konden parkeren. Eerst moest er een auto van een klant uit. De parking stond veel te vol. De enige medewerker moest dus eerst een stuk of 7 auto's gaan verplaatsen zodat de auto eruit kon. Daarbij deed hij het grote toegangshek dicht zodat communicatie niet mogelijk was. We hadden geen idee waar we aan toe waren en hoelang het nog zou duren. Hij vroeg ook om de autosleutels terwijl op de site staat dat je deze niet achter hoeft te laten. Hij probeerde het echt af te dwingen want hij wil steeds auto's verplaatsen zodat hij er meer achter elkaar kwijt kan, maar we hebben ze niet afgegeven. Uiteindelijk mocht een andere auto die achter ons stond eerder naar binnen omdat hij een "lijst" had....Nadat na een heeeele lange tijd de auto op het terrein stond bleek hij ook de chauffeur van het busje te zijn dat ons naar het vliegveld zou brengen. De onvriendelijke en zeer onbeleefde, ronduit schofterige medewerker nam vervolgens een deel van onze groep mee en ook nog 2 mensen die ná ons gearriveerd waren. Wij moesten maar wachten tot hij terugkwam. Wat heel spannend was omdat deze man totaal onbetrouwbaar was en geen enkele interesse toonde voor het eventuele missen van onze vlucht. Uiteindelijk hebben we het allemaal gehaald vooral omdat we ruim op tijd bij de parking waren maar het was geen fijn begin van de vakantie. Op de terugweg konden een paar mensen mee naar de parking. De rest moest wachten tot hij terugkwam. Omdat we weinig vertrouwen hadden in de gang van zaken heeft iemand van ons de rest opgehaald met onze eigen auto. Mijn advies, zoek een andere parking. Deze is echt dramatisch slecht behalve waarschijnlijk op de dagen dat hij niet volledig overgeboekt is. Daarvan komen de positieve reviews waarschijnlijk. Het ligt dus aan de drukte of je je auto er kwijt kunt, zelfs na reservering.
Als je zin hebt in een stressvol begin van je vakantie, moet je zeker hier je parkeerplaats boeken ! Wij zouden om 4 uur in de nacht hier aankomen en kregen 2 uur voor vertrek doodleuk een berichtje met ' beste klant, wegens overboeking is u parkeerplaats helaas geannuleerd .. uw geld word terug gestort '. En denk maar niet dat je op dat moment iemand gaan bereiken! Slechtste parking ooit en nu ruim een week later nog steeds me geld niet terug ..
Met deze Parking loop je het risico je hele vakantie te verzieken. Omdat er meer auto's geparkeerd stonden dan de parking aankan moesten eerst veel auto's verplaatst worden. Dit duurde zo lang en de Parkos-medewerker was zo onvriendelijk dat wij bang waren de vlucht te missen. Op de terugweg ging het wel beter want er was een vriendelijke medewerker die zijn best deed. Ook de digitale info is prima geregeld zodat je de indruk krijgt dat er een betrouwbare organisatie achter zit. Het is echter duidelijk dat de organisatie ervoor zorgt dat de parking sterk overboekt wordt en daarmee begint de ellende. Dus: nooit meer doen!!!
park and go kerkstr.100 een grote modderpoel,pikdonker,nooit meer en hoop niemand meer
Blijf hier weg! De parking is zootje en het personeel is navenant. Modderige en donkere parking, waar de auto's zonder enige vorm van organisatie gedumpt worden. Bij aankomst na onze reis tot zes keer toe moeten bellen vooraleer we iemand aan de lijn kregen - die geen woord nederlands sprak. Ruim drie kwartier moeten wachten om opgehaald te worden. Dan nog een half uur moeten wachten tot de chauffeur alle wagens die in de weg stonden had verplaatst. Nooit meer.
Zeer slechte ervaring. Zoals aangegeven bij de reservatie namen we een half uur voor aankomst telefonisch contact op. Daar werd ons botweg verteld dat de parking gesloten was. Er werd niet geluisterd naar het feit dat we de dag voordien nog een mail ter bevestiging ontvangen hadden en dat we reeds weken op voorhand betaald hebben. De man aan de telefoon was bovendien erg onvriendelijk en legde tot twee keer toe af zonder ons te proberen helpen. Gelukkig konden we bij Quickparking snel terecht en werden we daar goed verder geholpen. We hebben inmiddels een mail gestuurd om de extra kosten te verhalen. Reactie valt nog af te wachten. Absoluut GEEN aanrader dus. Kies voor een andere parking!
Via Parkos 14 dagen gereserveerd bij deze Park and Go. Alles leek prima te gaan tot 30min. voor aankomst, toen moest ik bellen dat ik er bijna was. Tegen de tijd dat ik eindelijk verbinding kreeg was ik nog maar 15min. verwijderd van de locatie. Wordt me in heel gebrekkig Engels verteld dat de parking VOL is, had geen zin om nog te komen Park and Go was gesloten!!! Zit je dan in de auto op de snelweg, vlak voor je vakantie en geen plek om je auto te parkeren. Op goed geluk maar naar Zaventem gereden en gelukkig nog kunnen parkeren op P1. Uiteraard wel tegen de hoofdprijs. Gelijk een mail eruit gedaan om de (extra) kosten te verhalen, maar tot op heden geen reactie.
Overal auto’s die moesten worden verzet, onduidelijk hoe je er moest geraken met de wegomlegging, 50min wachten op Zaventem, met 11 in busje waar maar plaats is voor 8 maar je doet het omdat je naar huis wilt.. geld bijvragen voor transfer (staat bij thuiskomst wel ineens op site..) niemand kan Nederlands.. gebrekkig Engels.. Nooit meer
Park & Go = slechtste parkeerervaring ooit !! Bij aankomst aan de parking hebben we meer dan een uur moeten wachten voor de shuttle arriveerde. Op dat ogenblik moest de chauffeur nog verschillende auto's verzetten om de wagens van terugkerende passagiers vrij te zetten. Reeds verschillende keren hadden we gebeld om te vragen wanneer de shuttle ons zou ophalen. Onbeleefde reactie, enkel in het Frans. Na bijna twee uur tijd verloren te hebben, hebben we uiteindelijk beslist om snel zelf naar de luchthaven te rijden om te vermijden dat we ons vliegtuig zouden missen. We hebben het nog juist op het nippertje gehaald. Nog eens 170 € extra mogen betalen voor parking. En bij terugkomst krijgen we dan een vriendelijke mail waarin Park and Go ons laat weten dat ze goed zorg hebben gedragen voor onze auto. Onvoorstelbaar !! Duidelijk advies: betaal beter 10 € meer voor een betrouwbare parkeerservice bij een betrouwbare firma. Wij boeken NOOIT meer bij Park & Go !
dit zijn regelrechte oplichters. Hier nooit parkeren !!! Terrein was onbereikbaar, en na een uur rondzwerven er te voet aangekomen om erachter te komen dat het terrein gesloten was . Uiteindelijk auto voor slechts 50 euro meer voor 3 weken op het vliegveld zelf geparkeerd. 120 euro lichter en een slechte ervaring rijker. Nb zelfs 1 ster is dus 1 ster te veel !! Zie ook review van Kevin T van 29-8.
k schrijf zelden reviews maar dit moet zowat de slechtste parkeerervaring geweest zijn die ik mij kan herinneren. Zowat alles is fout gelopen wat maar kon fout lopen. 1/ Zeer lange wegomlegging van 6 km waar we op voorhand niet van verwittigd werden 2/ bij aankomst was de chauffeur net vertrokken en zou binnen 15 min terugkeren. Dat bleek uiteindelijk ruim een half uur te zijn 3/ parking is ronduit stoffig en er was enkel 1 bediende die zowel klanten moest rondrijden, parkeerplaats tonen waar hij zelf geen idee van had en dan ook nog sleutels gaan zoeken van de parking aan de overkant 4/ wanneer uiteindelijk in de shuttlebus bleek de deur ervan te blokkeren en konden we er niet uit om de chauffeur aan te manen te vertrekken hadden op dat moment nog maar 1u tot vertrek 5/ bij terugkomst vastgesteld dat er schade was aan het voertuig. Dit direct gemeld aan de chauffeur maar verwijst door naar een emailadres dat ik dan uiteindelijk via Parkos heb kunnen ontvangen. Na 3 mails en telefoon nog steeds geen reactie van de parkeeruitbater. Een regelrechte ramp dus blijf hier aub weg als je niet houd van stress en teluerstellingen...
Super slecht, lang wachten op de parking om te vertrekken, meer dan een uur, bijna vlucht gemist. In terugkeer ook een uur moeten wachten. Bleek dat de bus vol zat en met nog een andere klant hebben we zelf naar de Kiss and ride terug moeten rijden om o´s reisgezelschap op te pikken... in totaal dus 3,5 uur verloren door wachten en slechte organisatie...
Dit is 1 oplichterij: 1uur wachten voor de shuttledienst, bijbetalen voor shuttle. Bijna onze vlucht gemist. BOEK HIER NIET
Heel slecht! Geen aanrader!! Als u de vlucht wilt missen moet u vooral hier boeken! Wij waren ruim op tijd, voor onze vlucht, op het parkeerterrein. Er was niemand te bekennen, de eerste 5x bellen werd er niet opgenomen. Daarna werd er gezegd dat hij eraan kwam. Wij hebben ruim 2 uur gewacht voordat wij naar het AirPort werden gebracht. Echt hele slechte service!!!!
Oja, bagage zelf in de bus tillen chauffeur is te beroerd om zijn handen uit te steken. Een vrouw zware koffers laten tillen. “Vanwege corona” doe even na de koffers aanraken je handen desinfecteren en voilà je kan door. 😉
Slecht, was onduidelijk. Rare plek, chauffeur was behoorlijk chagrijnig heen en terug weg. Terug weg 50min gewacht tot we werden opgehaald. Alles moet gehaast en snel snel. Hier ga ik nooit meer boeken wat een ellende. Gaf het nog een kans na alle slechte beoordelingen te lezen maar sluit me bij iedereen aan. Bahbah
Slechte service, onvriendelijk. Bij de aankomst moesten we ineens vijf euro extra betalen en sleutel inleveren omdat er niet voldoende plek was. Er rijdt een klein busje. We waren een uur later op het vliegveld. Wat mij betreft niet doen!!!!
Heel slecht, prior VIP genomen, persoon 3x gebeld gedurende een uur, komt uiteindelijk een half uur te laat aan en laat ons gewoon staan, onbeleefd, geen service, enkel Frans. Nooit meer.
Geboekt via hun website. Nooit een bevestiging gekregen van betaling of boeking. Ze zouden mijn geld terug storten maar is nooit gebeurd. Puur bedrog!
Zeer slecht!!! Je stond buiten aan een poort te wachten! Komt daar een onbeleefde bestuurder aan die plots uit het niets extra geld wou! Samen met een ander gezin werden we in een busje geduwd... Heerlijk tijdens zware corona tijden!! Bah nooit meer!!! Er reed als een gek en had geen gordel aan! Service "kusmjnkont"!!
Wat is de organisatie slecht te bereiken. Telefoonnummer neemt niet op. Als opgenomen wordt hangt men weer op met de melding dat ik slecht te verstaan ben. Ik moet mailen maar krijg de melding dat de mailbox vol zit. Ontzettend slecht. Alle begrip voor corona-drukte maar zo ga je niet met klanten om.
Men moet de sleutels afgeven. Parking stond overvol. Bij het ophalen merkten we schade op aan de auto. Maar een contract persoon, email of telefoon nr. is niet te vinden.
We zijn op familiereis geweest afgelopen pinksterweekend. Deel van de familie op deze parking geparkeerd, Wat een verschrikkelijke ervaring. Op 16:40 aangekomen (onze vlucht was om 18:00) busje reed weg zonder ons, kwam terug om 17:15 er zaten mensen in. Toen we tegen de aangeven dat we mee wilden omdat onze vlucht om 18:00 ging was de reactie van de chauffeur dat dit niet zijn probleem was! na 70 minuten wachten zijn we uiteindelijk vertrokken, hebben we hollend net op tijd onze vlucht kunnen nemen omdat het vliegtuig een paar minuten op ons wachten. Dus als je ontspannen op vakantie wil, parkeer je auto NOOIT bij Park Flug Zaventem
Waardeloos, plaats geboekt via touroperator. Aangekomen blijkt het terrein vol,te zijn. Doorverwezen naar collega om de hoek. Helaas moet je daar je auto sleutels achterlaten! Dat was niet de afspraak. Geen uitleg, excuses of wat dan ook. Hier nooit meer parkeren!!